Subject: Küsimus kodulehel oleva materjali kohta...
From: "Egle Lihtsa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 14:08:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Oleme taas olukorras, kus kätehügieeni  juhend vajab rohkem selgitust ning
tekitab pea igas haiglas(ka osakonnas) kohatist rahulolematust. Teie
kodulehel olev infomaterjal:
<https://www.terviseamet.ee/et/nakkushaigused-menuu/tervishoiutootajale/ha
iglanakkus>
https://www.terviseamet.ee/et/nakkushaigused-menuu/tervishoiutootajale/hai
glanakkus
Kas on viimane versioon? On ehk oodata värskendust?

Veel pöördun eriti aktuaalse murega:
<https://ravijuhend.ee/tervishoiuvarav/juhendid-gp/26/infektsioonikontroll
i-standardnouded>
https://ravijuhend.ee/tervishoiuvarav/juhendid-gp/26/infektsioonikontrolli
-standardnouded võiks ja peaks olema meie riigis tõsiseltvõetav dokument -
seoses käekellade, sõrmuste ja küüntel asetsevate lisanditega - milline on
Terviseameti vaade ja korrale kutsumise taktika, kui asutused juhiseid ei
järgi. Mis on suurimad ohud ning kuidas saaksime läbi Terviseameti abi
rõhuda juhendi olulisusele ning järgimist vajavale infole? Mõistan, et
teema on väga aktuaalne ning raske - palun abi!

Lugupidamise ja tänuga

 <https://www.polvahgl.ee>
Egle Lihtsa | Õenduse ja patsiendikogemuse juht

Põlva Haigla AS |  Uus tn. 2, Põlva | 63308
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
<mailto:[email-masked]>  | www.polvahgl.ee
<http://www.polvahgl.ee>
+372 799 9103 +372 526 8687